ForumZAR.COM | Forum Sitesi

Forumzar.COM Türkiye`nin en güncel ve kaliteli genel forum sitesi`dir.
ForumZAR'a katılım zahmetsiz ve ücretsizdir!

  • “Ne garip değil mi? Sevdiğimiz insanın her yalanında bir doğru, sevmediğimiz insanın her doğrusunda bir yalan ararız..”
  • “Biri ölür üzülmezsiniz; sonra sandalyeye asılı hırkasını görürsünüz. O hırkanın duruşu kalbinize oturur..”
  • "En gülünç olanı da insanların sizi eskisi gibi kullanamadığında değiştiğinizi söylemeleri.."
  • "Uçmayı seviyorsan, düşmeyi de bileceksin. Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin."
  • Asla başka insanlar üzülmesin diye kendini üzme. Sen kaldırabiliyorsan onlar da kaldırabilir.

iPhone Bizim Sorumluluğumuzda Değil Diyerek Sıyrılmak İstemeleri

MuaC

Forum Üyesi
Katılım
23 Eyl 2022
Mesajlar
2,237
Tepkime puanı
1
Puanları
38
Konum
Ankara
Cinsiyet
Erkek
16 Haziran 2020'de almış olduğum İphone11 Pro max cihazımı kullanmaya başladığım zaman bildirimler de geç gelme sorunu olduğunu fark ettim. Birisi tarafından bana atılan WhatsApp, Instagram, Facebook Messenger, Mail vs. uygulamalar ve daha fazla uygulama için. Birisi bana bir mesaj atıyor. Attığı saat 14.35 mesela. O mesajın bildirimi bana 14.38 'de düşüyor en erken şekilde. Bazen bu süre saatleri geçirebiliyor. iOS13.5 varken vardı sorunum. Günler geçti iOS 14.2 çıktı sorunum hala çözülmedi. apple destekle görüştüm kıdemli birimle görüşüldü yazılımcı birimiyle görüşüldü sorun çözülmedi. Bu şekilde cihazı kullanmaya devam ettim.
Yeni bir sorunla karşılaştım. Pil yüzde 50 ye kadar normal şekilde ilerlerken yüzde 50' nin altında birden yüzde 25 seviyelerine inmeye başladı. Bunun içinde mühendislik birimine kadar görüşüldü sorun yok denildi. Neyse sorunlu cihaz derken kasım ayında tekrar aynı cihazdan aldım. Aynı gün fark ettim ki aynı sorunlar yeni cihazda da var. Mühendislik birimi ile görüştüm ve iOS 14.3güncellemesi ile çözüleceği söylendi. İOS 14.3 güncellemesi yayımlandı ve sorunum hala devam ediyor.
Pil sorunu da yeni cihazda tekrar etti. Tekrar mühendislik birimi ile görüşüldü ve bu kez gelen cevap ektedir. Kendileriyle çok övünen marka değerine ulaşmış bir firmadan gelen cevap beni çok güldürdü ve sinirlendirdi. Madem öyle satarken deyin ki bizi 3. Parti uygulamaları ilgilendirmez. Daha öncesinde de söyle yazmışlardı bu sorunla ilgili. Sorun yaşadığınız uygulamaların yapımcılarıyla iletişime geçin diyeSmile Acaba sorun şebeke de mi diye düşünerek aynı konumda iki cihazı yan yana koyarak deneme işlemi yaptım. 3. Kişiden hem bana hem arkadaşıma sorun yaşadığım uygulamalar dan mesaj atmasını istedim.
Arkadaşıma mesaj anında gelirken bana 5 dakika sonra geldi. Sorun şebekede değil demek oluyor bu da. Gelen mesajda iMessage uygulaması tarafından denenmesi söyleniyor. Bende onlara diyorum ki. Mail uygulaması da mi 3. Parti uygulama. Yok bizi sadece bizim uygulamalarımız ilgilendirir yaklaşımı yanlıştır. Ben sorun yaşıyorum ve sizinle iletişime geçiyorum. Siz iletişimi uygulamaların iletişimcileri ile yapmamı istiyorsunuz. Nerede kaldı sizin müşteri memnuniyetiniz, adınız, markanız, değeriniz?
Yazıklar olsun sizlere başka da sözüm yoktur. Bu rezilliği nasıl gidereceksiniz çok merak ediyorum. Cihazı böyle kullanmaya devam edin mi diyeceksiniz şimdi sırada bu mu var?

Alıntı
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

halil54

Forum Üyesi
Katılım
20 Eki 2022
Mesajlar
150
Tepkime puanı
0
Puanları
16
Konum
Abucuk
Cinsiyet
Erkek
İphone ön kamera sıkıntıları ve iphone 5 ısınma sorunu
 
Üst Alt