Askıya alınmış hesaplar hakkında
Twitter'da kullanıcılar için güvenli bir ortam sağlamak amacıyla Twitter Kuralları'nı ihlal eden hesapları askıya alabiliriz. Askıya alınmanın genel sebepleri şunlardır:
Twitter'da kullanıcılar için güvenli bir ortam sağlamak amacıyla Twitter Kuralları'nı ihlal eden hesapları askıya alabiliriz. Askıya alınmanın genel sebepleri şunlardır:
Spam: Askıya aldığımız hesapların çoğu spam nitelikli veya sadece sahte oldukları ve Twitter ve tüm kullanıcılarımız için güvenlik riskleri oluşturdukları için askıya alınmaktadır. Bu tür hesaplar Twitter Kurallarımıza aykırıdır. Maalesef bazen gerçek bir kişinin hesabı da yanlışlıkla askıya alınır ve böyle durumlarda hesabın yeniden kullanıma açılmasını sağlamak için o kişiyle birlikte çalışırız.
Tehlikede olan hesap güvenliği: Bir hesabın ele geçirildiğinden şüphelenirsek ele geçirme nedeniyle ortaya çıkan potansiyel kötü amaçlı etkinliği azaltmak için güvenceye alınana ve hesap sahibi erişimi yeniden sağlayana kadar hesabı askıya alabiliriz.
Taciz içeren Tweetler veya davranış: Taciz hakkındaki Kurallarımızı ihlal ettiği bize bildirilirse söz konusu hesabı askıya alabiliriz. Bir hesap başkalarına tehditler göndermek ya da başka hesapları taklit etmek gibi taciz içeren davranışlar içine girerse hesabı geçici, bazı durumlarda kalıcı olarak askıya alabiliriz.
Hesabımı yeniden kullanıma açabilir miyim?
Kendi hesabınızı yeniden kullanıma açabilirsiniz.Giriş yapar ve telefon numaranızı vermenizi ya da e-posta adresinizi doğrulamanızı isteyen komutlar görürseniz hesabınızı yeniden kullanıma açmak için talimatları izleyin.
Hesabınızın kilitli olduğunu belirten bir mesaj mı görüyorsunuz?
Hesabınız, spam nitelikli olduğunun ya da taciz içeren davranışlar içerdiğinin bildirilmesine karşılık geçici olarak askıya alınmış da olabilir. Örneğin, belirli bir süre için hesabınızdan Tweet atmanız engellenebilir ya da devam etmeden önce belirli bilgileri onaylamanız istenebilir. Hesabınızın kilidinin açılmasıyla ilgili yardım alın.
İtiraz ederseniz hesabınızı yeniden kullanıma açabiliriz. Yukarıdaki talimatları kullanarak kendi hesabınızı yeniden kullanıma açamıyor ve hesabınızı askıya almak ya da kilitlemekle bir hata yaptığımızı düşünüyorsanız itiraz edebilirsiniz. Öncelikle, askıya alınmış olan hesaba giriş yapın. Ardından, yeni bir tarayıcı sekmesi açın ve itirazda bulunun