Delikara
Forum Üyesii
Akıllı telefonlar günlük hayatın en büyük vazgeçilmezlerinden birisi konumunda. 2023 itibariyle her işimizi tek bir tıkla kolaylıkla halledebildiğimiz bu küçük akıllı kutular milyarlarca dolarlık bir piyasa içerisinde boy gösteriyor. Bu noktada akıllı telefon üreticileri için hedef kitlenin büyük bir önemi var. Peki Z kuşağı hangi akıllı telefon şirketini tercih ediyor? Financial Times’ın son raporu gençlerin en çok tercih ettiği üreticiyi ortaya koydu.
Financial Times‘ın son raporu, 1997 ve 2012 yılları arasında doğan Z kuşağının tercih ettiği akıllı telefon firmasının Apple olduğunu gözler önüne serdi. Rapor ayrıca bu gruptaki kullanıcıların yalnızca iPhone‘ları değil, tablet (iPad) ve akıllı saat (Apple Watch) gibi Apple ürünleri de satın aldığının altını çiziyor.
Konuyla ilgili spesifik olmak gerekirse, ABD’deki iPhone kullanıcılarının en az yüzde 34‘ünü bu yaş aralığı oluşturuyor. Apple’ın en büyük rakiplerinden Samsung da ise bu oran yüzde 10 seviyelerinde. Öte yandan Z kuşağında iPhone modellerinin daha çok tercih edilmesinin sebebi bir Android telefona sahip olmanın utanç verici olduğu düşüncesi olduğu şeklinde ifade edildi.
Apple Watch, patent ihlali yüzünden ABD'de yasaklanabilir. 2019'dan bu yana devam eden davada sonuç çıktı. İşte detaylar.
Apple, satmış olduğu her 100 iPhone için 26 iPad ve 17 Apple Watch da satıyor. Bu durum yaklaşık 10 iPhone alıcısından 2’sinin aynı zamanda bir Apple Watch aldığı anlamına geliyor. Bu, şirketin giyilebilir teknoloji alanında yükselme hızının arttığını gösteriyor. Samsung cephesinde ise her 100 akıllı telefona 6 akıllı saat düşüyor. Son olarak iPhone kullanıcılarının yüzde 35’inin aynı zamanda AirPods satın aldığına işaret ediliyor.
Bu içeriğin kaynağı Muhalif haber sitesidir.
Z kuşağı hangi akıllı telefon üreticisini tercih ediyor?
Financial Times‘ın son raporu, 1997 ve 2012 yılları arasında doğan Z kuşağının tercih ettiği akıllı telefon firmasının Apple olduğunu gözler önüne serdi. Rapor ayrıca bu gruptaki kullanıcıların yalnızca iPhone‘ları değil, tablet (iPad) ve akıllı saat (Apple Watch) gibi Apple ürünleri de satın aldığının altını çiziyor.
Konuyla ilgili spesifik olmak gerekirse, ABD’deki iPhone kullanıcılarının en az yüzde 34‘ünü bu yaş aralığı oluşturuyor. Apple’ın en büyük rakiplerinden Samsung da ise bu oran yüzde 10 seviyelerinde. Öte yandan Z kuşağında iPhone modellerinin daha çok tercih edilmesinin sebebi bir Android telefona sahip olmanın utanç verici olduğu düşüncesi olduğu şeklinde ifade edildi.
Apple Watch, patent ihlali yüzünden ABD'de yasaklanabilir. 2019'dan bu yana devam eden davada sonuç çıktı. İşte detaylar.
Apple, satmış olduğu her 100 iPhone için 26 iPad ve 17 Apple Watch da satıyor. Bu durum yaklaşık 10 iPhone alıcısından 2’sinin aynı zamanda bir Apple Watch aldığı anlamına geliyor. Bu, şirketin giyilebilir teknoloji alanında yükselme hızının arttığını gösteriyor. Samsung cephesinde ise her 100 akıllı telefona 6 akıllı saat düşüyor. Son olarak iPhone kullanıcılarının yüzde 35’inin aynı zamanda AirPods satın aldığına işaret ediliyor.
Bu içeriğin kaynağı Muhalif haber sitesidir.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link, görmek için lütfen üye olunuz.
Giriş yap veya üye ol.