AdroidSonza
Forum Üyesi
Gereksinimler
Dahili numaralar üzerinden doğrulama işlemini tamamlama desteği yoktur. Telefon numaranızı doğrulamak için lütfen dahili numarası olmayan bir sabit hat numarası kullanın. Güvenlik amacıyla, 6 haneli doğrulama kodu sadece işletme hesabınız için kullanmak istediğiniz sabit hatlı telefon numarasına gönderilir.
SMS ile 6 haneli kodu almadıysanız
Doğrulama konusunda sorun yaşıyorsanız lütfen aşağıdakileri deneyin:
- Sadece sahip olduğunuz telefon numaralarını doğrulayabilirsiniz. Cep telefonu veya sabit hatlı bir telefon kullanabilirsiniz.
- Doğrulamaya çalıştığınız telefon numarasıyla arama veya SMS alabiliyor olmanız gerekir.
- Tüm arama engelleme ayarlarını, uygulamaları veya görev sonlandırıcıları devre dışı bırakmış olmanız gerekir.
- Doğrulama işlemini cep telefonunuzla yapıyorsanız mobil veri veya Wi-Fi üzerinden çalışan bir İnternet bağlantınız olması gerekir. Dolaşımdaysanız veya İnternet bağlantınız kötüyse doğrulama işlemini gerçekleştiremeyebilirsiniz. İnternet’e bağlı olup olmadığınızı görmek için cep telefonunuzun İnternet tarayıcısında
Ziyaretçiler için gizlenmiş link, görmek için lütfen üye olunuz. Giriş yap veya üye ol.web sitesini açmayı deneyin.
- Doğrulama işlemini sabit hat aracılığıyla yapıyorsanız doğrulama kodunuzu almak için Beni ara’ya dokunarak aranma talebinde bulunun.
- Telefon numaranızı girin:
- Açılır listeden ülkenizi seçin. Ülkenizi seçtiğinizde ülke kodunuz soldaki kutucukta otomatik olarak doldurulacak.
- Telefon numaranızı sağdaki kutucuğa girin. Telefon numaranızın önüne 0 koymayın.
- Açılır listeden ülkenizi seçin. Ülkenizi seçtiğinizde ülke kodunuz soldaki kutucukta otomatik olarak doldurulacak.
- Doğrulama kodu almak için İleri’ye dokunun. Sorulursa doğrulama kodunu arama yoluyla almak için Beni ara’ya da dokunabilirsiniz.
- Arama veya SMS ile aldığınız 6 haneli doğrulama kodunu girin.
- Not: iCloud Anahtar Zinciri telefonunuzda açık durumdaysa ve daha önce bu numarayı doğruladıysanız işleminiz yeni bir SMS kodu almadan otomatik olarak gerçekleştirilebilir.
Dahili numaralar üzerinden doğrulama işlemini tamamlama desteği yoktur. Telefon numaranızı doğrulamak için lütfen dahili numarası olmayan bir sabit hat numarası kullanın. Güvenlik amacıyla, 6 haneli doğrulama kodu sadece işletme hesabınız için kullanmak istediğiniz sabit hatlı telefon numarasına gönderilir.
SMS ile 6 haneli kodu almadıysanız
- İlerleme çubuğunun dolmasını bekleyin ve tekrar deneyin. Bekleme süresi 10 dakikayı bulabilir.
- Kodu tahmin etmeye çalışmayın. Aksi takdirde doğrulama işleminiz bir süreliğine kilitlenir.
- Doğrulama kodunuzu alana kadar süreniz biterse telefon araması talep edebileceğiniz bir seçenekle karşılaşacaksınız. Beni ara seçeneğine basarak arama talebinde bulunun. Aramayı cevapladığınızda otomatik bir ses size 6 haneli doğrulama kodunu söyleyecek. Bu kodu WhatsApp Business’a girin.
- Not: Operatörünüze bağlı olarak SMS ve telefon aramaları için belirli bir ücret ödemeniz gerekebilir.
Doğrulama konusunda sorun yaşıyorsanız lütfen aşağıdakileri deneyin:
- Telefonunuzu yeniden başlatın (telefonunuzu yeniden başlatmak için kapatın, 30 saniye bekleyin ve tekrar açın).
- WhatsApp Business’ı silin ve en güncel sürümü yeniden yükleyin.
- Sinyal gücünüzü kontrol etmek için herhangi bir cep telefonundan doğrulamak istediğiniz cep telefonu numarasına bir test SMS mesajı gönderin (WhatsApp Business’a girdiğiniz cep telefonu numarasını ülke kodu da dahil olmak üzere eksiksiz olarak girin).
- Not: Güvenlik nedeniyle doğrulama kodunu başka bir yöntemle göndermemiz mümkün değildir.